خوش آمد گویی
عاشقانه
دوستی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس asheghaanehdosticom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







نويسندگان
هستی

آرشيو وبلاگ
بهمن 1393
مهر 1393


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 8 مهر 1388برچسب:خوش آمد گویی, :: 11:11 :: نويسنده : هستی

به وبلاگ خودتون خوش اومدید!

 

 

 

لطفا به وبلاگم نظر بدهید ممنونم میشم!





وبلاگ عاشقانه من



نظرات شما عزیزان:

Ɓƛ MƛƦƛM
ساعت7:25---23 مهر 1393
مطالبت بسیار عالی بود بازم مطالب بزار به وب منم سر بزن
پاسخ:سلام! ممنون از نظری که دادی! چشم متن هایش زیادتر میکنم داداشی! واقعا لطف کردی!
پاسخ: سلام داداش گلم چرا دیگه نمیایی روم خیلی دلم برات تنگ شده دلم برات یه ذره شده زود بیا البته من از شنبه صبح هستم


حسام ( رزم آوران سپید )
ساعت16:03---21 مهر 1393
بگرد مطلب پیدا کن پرش کن !

متنوع باشه !
پاسخ:باشه


حسام ( رزم آوران سپید )
ساعت16:00---21 مهر 1393
تازه درستش کردی ؟؟؟
پاسخ:اره


ی ا غ ی
ساعت15:10---21 مهر 1393
مرسی...ادامه بده
پاسخ:سلام ممنونم که نظر دادی چی رو ادامه بدم


مرتضی
ساعت14:35---21 مهر 1393
سلام ممنون ک نظر دادی امیدوارم تو زندگی و کارات موفق باشی بازم ب من سر بزن ممنون
پاسخ:سلام ممنون که نظر دادی


فروزان
ساعت14:23---21 مهر 1393
وب خوبی داری موفق باشی عزیزم
پاسخ:سلام ممنون که نظر دادی خیلی لطف کردی خوشحال شدم ممنونم.


امیرحسین
ساعت7:58---18 مهر 1393
سلام امیدوارم وبلاگ بهتر و بهتر بشه لطفا تو هم بیا و به وباگم سر بزن ونظر و امتیاز دادن به پست ها یادت نرهممنون
پاسخ: سلام ممنون از اینکه نظر دادی باشه به وبلاگت سر میزنم.


asghary
ساعت9:14---9 مهر 1393
سلام عزیزم وب خیلی خیلی عالی داری مرسی از مطالب مفیدت خوشحال شدم عالی بود
ممنون ازاینکه نظر دادی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: